Trwa nabór wniosków o przyznanie płatności bezpośrednich na rok 2021. Wnioski składać należy do 17 maja. Wniosek może być także złożony w terminie 25 dni kalendarzowych po terminie składania wniosków, tj. do 11 czerwca, jednak za każdy dzień roboczy opóźnienia, stosowane będzie zmniejszenie płatności w wysokości 1% należnej kwoty płatności. Zgłoszenia zmiany we wnioskach można składać do dnia 31 maja.
Wnioski składa się w formie elektronicznej lub za pośrednictwem aplikacji eWniosekPlus. Do zapewnienia rolnikom pomocy technicznej w zakresie wypełniania i składania wniosków przez Internet, ustawa zobowiązuje kierownika biura powiatowego ARiMR. Dlatego też w każdej jednostce powiatowej ARiMR jest udostępnione stanowisko pomocy technicznej dla beneficjentów.
Jednocześnie, od kampanii 2021 r. rolnicy posiadający poniżej 10 ha gruntów ornych, we wnioskach o przyznanie płatności bezpośrednich, w ramach deklarowanych działek rolnych, wypełniając wniosek zobowiązani są do podawania informacji na temat poszczególnych upraw. Zebrane w ten sposób informacje służyć będą realizacji działań w zakresie PROW.
Strona sfinansowana została ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, w ramach konkursu na budowę strony internetowej oraz dostosowanie jej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Urząd Miasta i Gminy Gniew
Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew
pon., wt., czw. 7.30-15.30
śr. 7.30-17.00
pt. 7.30-14.00
tel. 58 530 79 19;
fax 58 530 79 40
e-mail: sekretariat@gniew.pl
DANE DO FAKTURY
Gmina Gniew
NIP 593 10 05 516
REGON 191675296
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /34gu04waml/skrytka