15 czerwca Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, który zmienia zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022. Składanie wniosków będzie odbywać się wyłącznie w formie elektronicznej. Obsługą procesu od dnia 1 lipca zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Zmian nie odczują te osoby, które do tej pory składały wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną, PUE ZUS oraz system Empatia. Z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie. Wnioski należy składać od 1 lipca do 30 listopada br.
Strona sfinansowana została ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, w ramach konkursu na budowę strony internetowej oraz dostosowanie jej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Urząd Miasta i Gminy Gniew
Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew
pon., wt., czw. 7.30-15.30
śr. 7.30-17.00
pt. 7.30-14.00
tel. 58 530 79 19;
fax 58 530 79 40
e-mail: sekretariat@gniew.pl
DANE DO FAKTURY
Gmina Gniew
NIP 593 10 05 516
REGON 191675296
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /34gu04waml/skrytka