Od 1 października 2016 r. obowiązywać będą nowe legitymacje osoby z niepełnosprawnością. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej informuje, że trwają prace nad nowelizacją rozporządzenia porządkującego nowe zasady wydawania nowych legitymacji.
Dokument będzie wystawiony na okres ważności orzeczenia o niepełnosprawności, nie może być dłuższy niż 5 lat w przypadku legitymacji dokumentujących niepełnosprawność i 10 lat w przypadku legitymacji dokumentujących stopień niepełnosprawności dla osób, które nie ukończyły 60 lat. Wyrobienie legitymacji będzie bezpłatne. 15 zł zapłacimy, gdy konieczne będzie wydanie duplikatu dokumentu.
O dalszych szczegółach będziemy informować.
Strona sfinansowana została ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, w ramach konkursu na budowę strony internetowej oraz dostosowanie jej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Urząd Miasta i Gminy Gniew
Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew
pon., wt., czw. 7.30-15.30
śr. 7.30-17.00
pt. 7.30-14.00
tel. 58 530 79 19;
fax 58 530 79 40
e-mail: sekretariat@gniew.pl
DANE DO FAKTURY
Gmina Gniew
NIP 593 10 05 516
REGON 191675296
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /34gu04waml/skrytka